tisdag 7 augusti 2012

Lidande blogg!

Semestern är slut för den här gången! Finito, over! Har haft 4 härliga veckor med mina fantstiska barn och Mannen. Men semestern kommer åter om 4 veckor då vi styr kosan mot Rhodos. Härligt, varmt och soligt. Något att se fram emot.
Bloggen blir lidande över semestern, jag ska skärpa mig! Jag lovar!
Något annat att se fram emot är i helgen. Vi ska fira min fina mamma som fyller år! Skebo Herrgård ska få finbesök av oss. Syskon och föräldrar. Det ska bli trevligt och förhoppningsvis gott.
http://www.skeboherrgard.se/
De ska visst ha en fantastisk restaurang med närproducerat och vinnare i White guide som "Årets värt en resa".
Ska bli spännande att se om de lever upp till utmärkelsen!
Bloggar om det till helgen.
Ska baka något till resan också får se vad det blir. Men något som är lätt att ta med i bil...kanske cake pops. Hade tänkt göra en tårta men jag tror jag hoppar det. Får göra en åt henne lite senare på hemmaplan tror jag!
Nåja, hoppas ni har en fortsatt härlig semester eller en bra uppstart på jobbet!

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar