torsdag 31 maj 2012

Har man lovat så har man..

Jag lovade att fixa cupcakes till en arbetskamrat när jag fick hennes startlapp till Vårruset för någon vecka sedan!
Men vore det inte egentligen så att det är jag som borde få cupcakes när jag offrade mig att springa istället för henne när hon åkte till Turkiet istället?? Man kan tycka det!
Men men ,jag får väl slänga ihop något ikväll när jag kommer hem, om allt klaffar där hemma. Barnen kräver sitt ju och Maken är på tjänsteresa. Får se om jag får till det!
Jag skulle väl tro att det blir rabarber nu när de är så fina, vad tror ni?

Jag har varit på Cupcake Sthlm en sväng.
Det känns som om man blir lite lyckligare när man kommer in där ( och kanske lite tjockare ;) Tänk om man fick tillfället att starta något liknande! Keep the dream alive!
cupcakesthlm

Ett litet citat:
"Ge barnen kärlek, mera kärlek och ännu mera kärlek, så kommer folkvettet av sig själv."
Astrid Lindgren i ett inlägg i en debatt om barns rättigheter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar