måndag 11 juni 2012

Bloggtystnad

Nu har det varit tystnad på bloggen ett par dagar. Har varit i London och förlustat mig förstår ni. Kommer att dela med mig av lite tårtbilder därifrån, tagna genom fönster för jag fick inte fota inne. Löjligt! Men så är det tydligen där. Man kan undra varför...?

Härliga, fina tårtor men mycket frill och färg!

Planen var att ta oss till Jane Ascher och shoppa loss i butiken. När vi väl hitta de dit, visade det sig att butiken var ganska liten men det fanns änså lite att köpa!
Det fanns inte riktigt det jag var ute efter så det blev lite små-plock iallafall.

 Ska bli kul att prova dem hemma senare!
  
Hade tänkt att fika mig igenom några trevliga kontitorier men det blev bara fika på Starbucks! Älskar deras kaffe! Äskar inte deras utbud av kakor och bullar. Tycker att en sån stor kedja kan erbjuda något annat än färdiga plastinpackade brownies och friterade äppel munk/bullar. Testade ändå den senaste och den slank väl ner men det var ingen härlig fika upplevelse iallafall. Förutom kaffet då! Det var toppen!
Gick på några trevliga restauranger, bla Wahaca Soho. Mycket gott och bra ställe!


Fotade detta utanför Laduree i Covent Garden. Fick inte fota där inne heller så jag tog ett smygfoto utanför.
 Vi bodde ute i Docklands på Hilton. Fint hotell precis vid Themsen. Kan verkligen rekommenderas!


Ses snart igen!
/ Mia

1 kommentar: